Festligheter

Ajaj, värk i benen efter gymmet igår, varje steg är en plåga. Nä nu ska jag inte uttrycka missnöje, skönt att komma igång igen o har även fått lite spån på träningsledare som det kallas så fint på Sats. Ska återkomma nästa gång för att planera in något pass där jag får svar på frågor av någon som kan så jag inte gör fel. Igår kväll kom Julia och Maja till söder där vi åt mat och förade innan utgång. Vi mötte även upp Anders vid kön till Nype och kvällen/natten var hur kul som helst, var alldeles för lång tid sedan jag satte min fot på dansgolvet så det säger ju bara hur mycket vi dansa. Väntan på fyllehamburgare var inte lång, där satt vi allihop med hesa röster då det har ett dansgolv med bara gamla goa låtar och man bara måste sjunga med. Därpå åkte jag tillbaka till systers söder med världens himla säng, jag sov som en ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0