LEKTANT.

Igår började jag mitt barnvaktsjobb och gissa om några små saker var glada att se mig. Fick både pussar och kramar (de har varit sjuka så jag var lite blyg ibörjan men därefter struntade jag i det), den ena sa t.o.m att han älskar mig och sträckte ut sina händer allt vad han kunde och berättade att så här mycket tyckte han om mig och kramade om mig en sekund efter. Ja, det känns som det går bra EN så länge, sedan vet man ju inte vad som händer när de får nog med mig vilket jag inte hoppas. Igår lärde jag ut allt om den riktiga bärgningsbilen då ena killen hade en leksak. Att förklara vad ton var gick ganska bra eller som han sa i någon form kilopilobrilo, det funkar ju också. När jag skulle bege mig så var den ett massa springade till mig för att ge mig yttligare kramar, åå vad glad jag var när jag gick därifrån  (: 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0