UNDERBARA FREDAG.

Idag har varit en sådan otroligt härlig dag! Maja sov över hos mig till idag för att gå sällskap med hundarna, vi gick runt djurgårn i det sköna soliga vädret! Runt 3 åt vi lunch, hon thai och jag sushi. Därefter gjorde vi lite ärenden på söder och jag köpte lite lush produkter för ansiktet som tydligen ska vara jätte bra, vi får se! Igår var det Beyond Retro kväll där jag fyndade denna pälskrage som piffar till skinnjackan. Köpte även en mysig tröja som jag kan visa senare. Innan gick jag in på Mathilde för att köpa dessa snygga stövlar, märket Hunter. Det kommer bli perfekt för regniga höstdagar och när vi ska vandra i Verbier nästa vecka! Kvällen var somsagt väldigt skön med härliga människor som vågar klä sig utmanande. Ikväll blir det att träffa hjärtat Märtha (:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0