VARDAGEN.

I tisdags när jag skulle gà ut med hunden hände nàgot ganska sà pinsamt. Vi hade tagit vàran härliga runda pà djurgàrn och var senare vid strandvägen för att gà hem. Det var en underbar dag med solsken samt att hunden var sà lydig och fin.. Mitt i drömmandet sätter han sig i bajs position mitt pà trottoaren och jag tänker "faaan, jag som inte har nàgon extra pàse", för han hade precis 20 minuter innan gjort alla sina behov. Jag letade och tänkte väl att jag kunde köra en lat hundägare för en sekund och gà snabbt där ifràn. Jag ändrade uppfattning när jag hörde en bakom som sa "Behöver man sà behöver man..", damn it, vad fan ska jag göra nu dà tänkte jag. "HEJ, ehm ursäkta men har ni nàgon pàse?" (sa jag till 4 medelàlders män som hade en vilopaus fràn nàgon renovering pà strandvägen.) De kollade pà varandra och sa att de inte hade nàgon. En av dem utbrast att jag hade handen i en (min väska).. fyfan.. En av dem tog en träskiva fràn en av de containers som stod precis där och bröt den mitt itu för att sedan rulla upp korvarna lite fint sàdär. Därefter slängde han det i den andra containern. Jag tackade som fan och sa att nu vet jag vart jag ska komma  nästa gàng jag fàr problem och dà svarade ena "Ja men bara hunden", uschh.
Nàväl, har precis vaknat och ska snart äta frukost. Vid lunch ska jag komma förbi killens jobb för att äta tillsammans. Efter det ska jag till Lausanne med Valentine för att shoppa det lilla som finns där. Ska bli otroligt kul att träffa den underbaringen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0