S & M

I går åkte jag och köpte telefonen och det fick bli den jag tänkte, känns skönt skönt och inte va hcpad längre men har inte alla nummer då de försvann när min gick sönder. Efter det ärendet åkte vi hem till syster en stund och sedan hem, övningskörde en del på hemvägen, det gick grymt! Senare på eftermiddan åkte jag till stan och träffade Julia och när allt hade stängt åkte vi trötta hem till henne och chillade. På kvällen kom några över och vi såg en skräckis, House of voice hette den, den va sjukt störd och tråkig. Vid 4 orkade vi inte va uppe längre så då gick vi och la oss. Idag har jag försökt komma igång med min uppsats som ska lämnas in imorrn, men jag kommer ingen vart känns det som, jag sitter mest och trycker i mig godis och kollar film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0