Sol, sol mer sol

Idag skulle jag ha övningskört, var grymt taggad men tydligen så hade pappsen avbokat lektionen pågrund av att han trodde jag inte hade lov.. smart där. Såå jag fick sovmorgon vilket jag inte klagar om. På eftermiddan åkte jag till sickla och träffade syster där hon jobbar. Vi åt lunch tillsammas på Sandys i solen. Jag åt Krock Monsieur, inte lika gott som den på Mauritius men den fick duga. Checkade även de nya affärerna som är nybyggda och har nog aldrig sett så lite folk på monki, där tar kläder garanterat inte slut än de i stan som man får springa till fyra olika ställen för att hitta det plagget man letar efter. Härnäst är det Sickla som gäller! Istället för att åka tunnelbanan från slussen så tog jag en promenad till skanstull där jag sen tog bussen hemåt. Grymt nice väder, hoppas verkligen att värmen håller i sig. Om en stund så kommer Julia älsk hit för ikväll styrs det party party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0