on a stage

Igår vid 5 tiden åkte jag in till stan för att leta lite julklappar, vad annars? Efter lite fynd satte jag mig på ett thaiställe och tog kycklingwok med nudlar. Runt halv 8 knallade jag iväg till PARK biografen vid stureplan för att hålla tal samt se New Moon. Redan 30 min innan öppning var det fuuullt med människor och man vart lite små pirrig. Tim gick och öppnade åt mig och där inne träffade jag hans kollegor. Efter öppning/popcornköp satte vi igång. Jag gick in och såg mig själv i flertal bilder på en stor bioduk, inte varje dag man gör det! Inför runt 600 stod jag där och snacka lite om min helt underbara resa till LA, det var grovt kul att få stå på en scen och hålla i en mic och dela med sig av sina upplevelser, en känsla svår att slå! Sedan satte filmen igång, jag älskade den! eller bara de scenerna med Jacob, såklart! Runt halv 12 åkte jag hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0