En sussande pojkvän

Hjärtat har redan slocknat pga sitt jetlag/bakis så jag har bäddat ner han fint, själv sitter jag framför family guy med jordgubbar o chokladglass, muums! Kan inte låta bli att bara titta på han när han ligger där o snosar så sött, fick lust att bara hoppa och säga "gooood morniiiiing", eller det kanske är lite smått elakt? Imorgon blir det att träffa de andra schweizerostarna som är på besök för en vecka. Jag tar rollen som guide för hela dagen och ska försöka guida allt på franska, eller inte.. trotsallt en bra träning men orken finns inte. På kvällskvisten blir det trevligheter hemma hos märtha med alla samlade. På onsdag blir det att träffa en familj som har en 2 månaders valpis som behöver en som vaktar vilket kanske blir jag, vi får se. (: Juste ja, fick en massa fina presenter från älskling, ska visa sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0