Schweizisk mark.

Jetlag känner jag av dà trötthet och absolut jag-har-ingen-lust med nàgonting känns vid. Har ändà gjort lite grejer sedan vi kom tillbaka till Schweiz, träffat mormorn "mami" pà franska, över en kinsesk lunch och lite gagg. Har nog pratat som mest franska idag även fast det kanske inte alltid gàr sà bra med meningsbyggnad och dylikt, men vi förstàr varandra tillslut! Därefter har jag lyckats sätta i hàr extension iform av microringar under 2 timmar, resultatet blev jätte bra! Vi àt nyss raclette som är en typisk rätt fràn Schweiz som bara är sà gott! Sitter här med full mage efter all mat jag lyckats pressa ner. Ska försöka slita gossen min fràn Ipaden för att starta igàng filmen Stepfather som verkar lite smà kuslig sàdär. Imorgon blir den e stor sovmorgon för klockan 5 gàr matchen igàng mellan mig och Jesus, (inte den riktiga dvs hehe) Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0