svettblodotårar

Imorse vaknade jag av den längtade träningsvärken från bodypump passet igår på Sats.. Inte så skönt när man inte kan sträcka sig efter det man vill ha utan att fördömda ord brister ut. Sicken tur att killen inte förstår svenska! För mig och Märtha var det första gången vi testade på det och när vi hade tränat 40 min innan passet så var vi så gott som sega redan när vi körde igång bland alla biffiga tjejer. Det kan ha varit min livs jobbigaste dag, eller inom några månaders lopp då. Men värt var det då man faktiskt känner sig lite upprustad. Idag ska killen och jag försöka göra något kulturellt som museum eller några andra kufiska idéer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0