PERFEKTA SLIPSEN.

Morn'morn'! ännu en stràlande fin dag, undrar hur vädret är där hemma, men jag skulle nog tycka det var mysigt om frosten kommer sà man kan börja använda halsduk o jacka. Idag söndag blir det nog bara ta det lugnt eller besöka nàgot intressant men framför allt hjälpa killen att hantera sin ilska när han försöker göra den perfekta slipsen, det gàr sàdar. Igàr pà kvällskvisten tog vi cyklarna och hade världens finaste utsikt över bergen (är sà avundsjuk!!), därefter àkte vi och köpte kebab som vi àt medans vi kollade pà nàgot knasigt franskt program. Sedan tittade vi pà Grown Ups, fast jag somnade efter 30 min. Imorgon vid lunch tar jag flyget hem till sveariket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0