utandigihundratjugosexdagar

Nejnejnej, jag är inte alls avundsjuk, inte den minsta gnutta! Jag skulle aldrig vilja bli brun, bada i vattenfall, mata tigerungar, rida elefante och ha det jävligt gott. Låter ingenting för mig det där.. Du har knappt varit borta i 3 veckor och kommer inte hem förän 26 maj!!! du lär ju vara svart till min student, härlig kontrast till den blekfisa jag med den vita klänningen dessutom! Jag saknar dig mest, speciellt när du skrämmer mig med att hamna på sjukhus med dropp och grejer. Never do that again! Glad att du fann dig lite svensk kotyr såsom ostbågar och annat dylikt. Det glädjer mig stort. Jag tänker på dig dag ut och dag in din lilla solrumpa<3


Kommentarer
Postat av: biiiggg siiiis

fan syrran jag sitter har pa ett internetcafe och blir ju tarogd!!!!! saknar dig mest!!! fixa skype sa kan vi ringa gratis till varann! alskar dig!

2010-02-05 @ 15:15:47
Postat av: sofie

hihihi förlåt :):) Saaaaknar dig mer! jag har skype!! bara säga någon dag och så? vad är ditt/erat användarnamn så kan jag lägga till dig!

2010-02-05 @ 19:13:12
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0