Saturday

Vaknade runt 9 av att min Iphone lät/vibrerade, sötnosen förmodade att jag var vaken då jag tydligtvis var automatiskt online på facebook. Fick bilder över utsiken i Nendaz och dreglade över de molnfria bilderna. Blev måttligt suktad.. Jag ska ju iförsig dit den 26e igen så kan knappt vänta! Har inte berättat att jag införskaffat mig en Iphone, eller blev nästan påtvingad av killen att fixa en. Så voila, nu har jag en. Haft den cirka en vecka nu. Jag är mer en nöjd, finns allt bra man kan behöva och t.o.m roliga applikationer så nu sitter jag sällan på tunnelbanan och bara stirrar in i väggen/reklamskyltarna/människorna etc. En väldigt bra vägvisare om man hamnat fel eller bara allmänt lat för att fråga efter vägen. Mitt program för idag är inte många, ska åka förbi gymmet med Märtha lite senare på eftermiddan. C'est tout!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0