Mon.25.Jan

Tråkig och seg måndag, lyckades i alla fall klara igenom den trots allt. Blev utmattad bara efter religionen, vår enda lektion på måndagar iförsig. Läraren startade passet med ett avslappningsmoment i ca 15 min. 70 procent av eleverna var lagom pigga efter. Vi ritade en cirkel, min cirkel var ful. De så kallade "krafterna" vi känner inom oss skulle vi få ner på pappret, mitt i cirkeln med hjälp av kladdkritor, fyndigt. Sedan snackade hon om sekter, hur vi bäst skulle känna igen dem/hur vi skulle undvika. Därefter drog jag mig vidare till bilskolan där läraren kom med ett stort leende och gav mig beröm över teoritesterna som jag kämpat igenom med nästan blod, svett och tårar. Vi tränade på olika vägar runtomkring uppkörnings området så jag hittar/känner igen mig när den stora dagen kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0