En 18 håls runda senare..

Då var årets första 18 håls runda avklarad. Trodde varken imorse eller igår kväll att jag skulle orka men det gjorde jag! Slängde i mig några alvedon och drack resorb som är jävligt användbart när man känner sig lagom kry. Därefter var det bara att bege sig till golfbanan. De två som skulle gå i våran boll dök aldrig upp så då kunde jag vara mer öppen med svordomar och annat dylikt. Vi fick både solsken, blåst och regn, lite av allt. Fick totalt 33 poäng vilket är grymt för att inte har spelat på flera månder. Nu är jag så död att jag inte vet vad jag heter, blir en tidig säng gång för min del så jag orkar med veckans galenskaper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0