BON WEEKEND.

Nu har jag kommit hem efter en jätte gosig lång helg i Schweiz. Vi åkte som sagt upp till Nendaz från fredag till Söndag där vi vandrade omkring. Det var lite små kul å se vad man kunde hitta när inte snön ligger som ett tjockt täcke. Jag trodde till exempel inte att sjön var så stor som den var när man tänker att man åker där under vintern. Jag fick även se den efterlängtade snön som låg på topparna runt omkring. Vi förhandlade även med tanten i liftkorts kassan om ett billigare säsongkorts pris. Jag kanske får det för bara 4228 riksdaler! Det e tamefan billigare än Åre, typ (:


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

vilka härliga bilder!

2010-10-11 @ 21:33:19
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0