SNART VINTER.

Har precis vaknat och tagit en god frukost och tittat ut över landskapet som ser ut att förbereda sig för den kommande vintern. Igàr var det 23 grader, idag bara ynka 10. De säger att nu gàr det bara utför, nu är sommarn över. Jag är inte alls ledsen efter jag sàg världens finaste jacka fràn Billabong igàr. Den ska bli min. Idag ska jag luncha med älskling och därefter möta upp underbaringen Valentine igen för vi hade sà otroligt trevligt igàr! Ikväll tar vi bilen till Nendaz där det tydligen snöar lite grann : ) Gissa om nàgon fick pirrig längtan till att àka skidor när gräddiga toppar visades sig ovanför molnen pà flyget ner. Nu ska jag fixa mig iordning, jag ska förska fà bildbevis pà en snöflinga om jag har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0