TELIA VS 3.

Finaaally! Idag har jag fixat ett telia abonnemang som både är billigare och har bättre täckning. Fick dessutom ett present kort på 1200 kr vilket var grymt nice så jag köpte ett nytt skal. Har lämnat eller ska inom närmasta veckan operatörn 3, känns underbart! Jag har haft mobilen (iphone 3gs) sen i februari och behöver inte betala de 17 månader som är kvar då jag låst upp den. Jag fattar ingenting av sådant men det låter ju bra än så länge! Dubbelkollade nyss om jag måste betala resten av de 17 månaderna vilket jag inte behöver, dock 350 kr för att låsa upp den, aja, så värt! Har kämpat nu i en månad för att få tag i en speciell person på 3 som aldrig ringt upp osv men idag (efter 647 samtalet till 3s kundservice) hjälpte en kille mig som måste vara Gud.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0