Beställ aldrig från utlandet

Jag är så förbannad så det inte är sant. Öppnade en räkning från UPS där det stod 32kr, vad nu tänkte jag. Därefter frågade jag pappa angående detta som även såg att på andra pappret jag fick var det obetalda 401 kr som jag redan har betalat! Då jag hämtade mitt paket i februari så betalade jag dessa 401 kr och självklart har ja inte kvittot kvar om jag ens fick något då jag tänkte att varför ska jag behöva det kvar när det bara gäller angående frakten, inte själva varorna. Så jag sitter här arg som bara den och försökte ringa UPS men cpt i luren sa att telefontiden stängdes för 10 min sedan. Visst är jag lite osmart att inte ha kvittot kvar men hur fan kan de påstå att jag inte har betalat! Jag skulle ju för fasiken inte sitta här idag med mina varor i rummet om jag inte hade betalat, jävla idioter! På måndag släpper helvetet loss, tro mig. (detta damp behövdes kan jag säga;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0